Onsdag

Carro kom hit i går kväll, hon kommer lagom när slutklämmen är på Bygglov så jag missar det hela tiden eftersom jag går och möter henne i Skärholmen. Det blir till att kolla på reprisen så man får se hur det blev.

Terese började klockan 9.25 i dag så jag och Carro gick med henne till centrum och passade på att handla. Efter det gick vi hem till mamma och pappa och fikade. Pappa skrev ut en A4 förstoring på mig som dom hade tagit när vi var där och firade jul. Jag som hatar att vara med på kort, blev faktiskt lite överraskad för det blev en ganska bra bild ändå. Vi får väl se vad Sami säger när han kommer hem.

När vi kom hem så färgade jag Carros hår, jag är så duktig.........

Nu har jag gjort iordning middagen så Terese hinner äta för hon ska på teater med konfirmationsgruppen i Bredängs kyrka.

Carro ska in till stan och äta med en kompis.

På lördag ska vi förmodligen åka till Samis syster på Lidingö, hon fyller år.

Middagen i dag blir Chili con carne.

Vi ska försöka åka till IKEA nån dag snart och köpa lite grejer till Carros rum, synd bara att det är så stora paket annars hade jag kunnat ta det på moppen, jag brukar ju kunna packa hur mycket som helst på den. Jag måste nog skaffa en flakmoppe. HAHA.

Nej nu ska jag börja duka.

Kom ihåg att det är fotboll i kväll på 3:an.

Det är inte förbjudet att kommentera bloggen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0