Onsdag kväll!

I dag har det varit en riktigt pissig dag i alla fall utomhus, det har regnat hela dagen.
Vi har inte gjort många knop, kollat på tv och läst lite.

Tjejerna har åkt iväg på kryssning nu med sin pappa, farmor och 2 av kusinerna. Hoppas dom får det mysigt, det är ju skönt att det inte blåser så mycket nu som det har gjort dom senaste dagarna.

Båten gick 18.00 och dom kommer hem igen i morgon kl 16.00.

Nu har Sami och jag bestämt till 98% vad vi ska köpa till Carro i 18 års present men det tänker jag inte skriva här eftersom hon läser min blogg, så du får ge dig till tåls haha.

Vi fick inte bilen idag dom hade inte gjort klart pappersarbetet ännu, Sami ska hämta den i morgon kl.13.00.

I går var vi på hockey, Värmdö spelade sista matchen för säsongen och vann med hela 9-5. Carros kompis Andreas fick pris för säsongens mest värdefulla spelare, jättekul och stort GRATTIS.


I dag fick pappa sin 4:e cellgiftbehandling, jag har inte pratat med mamma eller pappa sen dom kom hem från sjukhuset så det har nog gått bra den här gången också.

Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på tv.

Ha en underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0