Måndag

Jaha då har jag/vi tillbringat i stort sätt hela dagen i Skärholmens centrum.
Vi kom dit vid 10.30, då gick vi runt lite innan vi skulle till VC för att tjejerna skulle få sina Gardasilsprutor.
När det var gjort gick vi och fikade.

Terese gick hem för hon skulle träffa kompisar, Carro och jag var kvar för hon hade tid till optikern klockan 14.00.
Vi gick nog in och ut i nästan ALLA affärer. Vi träffade på Ulla en kompis till mig så vi gick och pratade med henne en liten stund.

Sen blev det dags att dra sig till optikern, Carro stod och provade lite olika bågar innan undersökningen, då dök helt plötsligt mamma och pappa upp.

När väl undersökningen var över så var det dags att kolla/prova ut passande bågar. Hon hittade 2 olika riktigt snygga bågar som hon beställde, det skulle ta ca 10-14 dagar innan glasögonen är klara. Jag tror det kommer att gå fortare, mina tog ju bara ett par dagar. Vi får väll se.

Vi hann stöta ihop med min morfar, han var på promenad med sin rullator i centrum.

I morgon skulle jag tro att jag kommer ha ont i fötterna, vi har ju gått från 10.30-15.30. 

Carro tyckte att vi skulle ta en promenad med hunden i morgon till djuraffären i Kungens kurva och köpa godis till henne. Det låter ju ganska mysigt, är det sånt här väder så varför inte.

Nu ska jag kolla igenom reklamhögen innan jag ska börja med maten.

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0