Måndag igen.........

Ja då var det måndag igen.

I dag har jag haft en riktigt bra dag, det är verkligen länge sedan nu. Jag tog första värktabletten kl 14.00. Det kanske är dags för mig att få ha en bra period ett tag nu, jag brukar ju få ta en tablett redan på morgonen annars. Hoppas att det fortsätter så här nu ett tag i allafall.

Just nu står det en lasagne i ugnen och väntar på att bli klar och jag väntar på att Sami ska komma hem från jobbet. Han har varit ute i Husby på jobb i dag.

I morgon ska pappa till SÖS igen på läkarbesök och på onsdag kommer det hem en kärring från medborgarkontoret och ska bedömma om han kan få färdtjänst. Blir han inte beviljad så lär ju mamma och pappa gå i taket, han har ju cancer från lårbenen och upp i huvudet och  t.o.m ett revben har gått av och sen att han äter en hel del morfin varje dag. Hoppas verkligen att det går vägen.

Min morfar har mått lite dåligt nu några dagar, hoppas det inte är nåt allvarligt men han är ju trots allt snart 92 år.

Nu kom Sami hem så det är dags att äta middag.

Ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0