Fortfarande söndag

Nu har Terese och jag varit i Skärholmen. Vi var nere på JC outlet och lilla fröken hittade 4 par jeans, dom satt jättebra. Priserna för det kalaset blev 250:-. Det roliga är att ett utav paren kostade 999:-, två 499:-, och det sista 599:-, nu var ju priserna 100:-, 50:- st.
Gud vad jag gillar att handla när det rör sig om sådana summor.

Vi sprang runt lite i affärerna, va på apoteket och hämtade mina värktabletter.

Vi avslutade våran shoppingrunda med att handla middag, sen fick Sami komma och hämta oss med bilen.

Han har städat bilen invändigt nu så den är ren och fin till vi får den nya bilen.

Terese ska sätta sig och läsa moppeteorin nu så hon kan ta sitt moppekort snart.

Jag ska ta och bleka slingor nu, det var riktigt länge sedan jag gjorde något åt mitt hår.

Snart kommer nog Carro hem, hon skickade sms till mig förut och skrev att hon hade alla rätt på nåt prov.
Oj kollade just ut genom fönstret och vem kommer där om inte Carro.

Jag ska väl prata lite med henne nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0