Vilken dag

I dag har jag varit med Carro i Skärholmen i massor med timmar. Vi passade på att köpa lite julklappar. Eftersom jag inte vet vilka som läser min blogg så kan jag ju inte skriva om allt jag köpte.

Men eftersom Carro var med så vet hon att hon ska få en ny vinterjacka, hon var ju tvungen att prova den, jättesnygg. Jag misstänker att hon kommer att visa bild på den i sin blogg sen.

Jag handlade även till min brorsdotter, svägerskan, hennes ena dotter och min bror.

Carro passade på att köpa en ny mobil           hon är överlycklig nu. Den var faktiskt jättefin.

När Terese kom hem från skolan i dag hade hon sin pappa med sig, han passade på att fika här innan han och Carro åkte iväg. Carro ska ju på sin träning nu på kvällen.

Terese är iväg på Bajen Fans hockey.

För en liten stund sedan var  var det en kille här som gjorde en besiktning av våra fönster, han skulle rapportera till Mockfjärds i morgon sen kommer det komma en målare som ska fixa det som är galet. Han bytte tryckena på Terese fönster på en gång så nu är det lika överallt.

Pappa fick ingen cellgiftbehandling i dag för värdena var inge bra, nästa behandling är planerad till på tisdag. Hur konstigt det än kan låta så ville han ha behandlingen idag för sen skulle det bli ett uppehåll tills efter nyår och då hade han hunnit få tillbaka smaken så han hade kunnat njuta av julmaten ordentligt.

Nu ska jag sätta mig och slå in julklapparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0