Snöslask och fredag

Nu är det fredag igen.

I går gjorde jag inte nånga knop här hemma. Jag satt i telefon med en kompis större delen av dagen.
Terese var på praktiken sen var det Luciasim och julavslutning, hon kom hem med en jättestor chokladask .

Carro var på sin praktik.
 I dag ska jag på uppföljningsmöte i skolan, hade ju tänkt att ta moppen dit med det ser ut som jag får gå. Det är ju snö blandat regn som kommer så risken är ju att det kan bli lite slirigt.

Ska försöka handla på vägen hem från mötet. Om jag inte orkar så får Sami handla på vägen hem från jobbet.

Pappa har fått svar på röntgen han gjorde i måndags. Svaret var att det cancern har inte "vuxit" men han hade lite vätska i lungsäcken så han måste vara extra noga om han får feber.

Nu börjar det bli dags för en tidig promenad med hunden eftersom mötet är kl 12.

Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: sari

tack för dina som vanligt fina ord.

Ha en superskön helg

2008-12-12 @ 13:32:14
URL: http://pontusnershed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0