Snart ska det bakas

I morse klev jag upp samtidigt med resten av familjen. Jag var riktigt pigg trots den tidiga timmen.
Just nu ligger den sista tvätten i maskinen sen är det bara sorteringen kvar.

Jag tror att våran "lilla" hund ska börja löpa snart, hon är helt hopplös när vi är ute.Hon står stilla och luktar på samma ställe i flera minuter sen går hon ett par steg sen går hon tillbaka igen.........


När Sami kommer hem från jobbet idag ska vi åka iväg till Siba och lämna i Carro´s dator, det är nåt fel på skärmen.

Om en liten stund ska jag sätta igång och baka matbröd, den här gången blir det en trippel sats så det räcker ett tag.

Nu ska jag kolla igenom posten sen är det bakningen som gäller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0