Snart är helgen över

I går var det fullt hus här. Min svärfar, svägerskan med sina 2 barn, Carro, Sami och jag. Vilken ljudnivå det var, jag kanske börjar bli gammal men jag fick ont i huvudet av allt skrik.

Trevligt var det i alla fall, vi åt god mat fikade och pratade. Svägerskan och barnen åkte hem straxt innan 8. Vi kollade på  finalen av Stjärnor på is, enligt min mening skulle Jesper ha vunnit men men.

På morgonen i dag skjutsade Sami Carro till Flottsbro för hon skulle på jobbmöte. Vid lunchtid åkte vi och lämnade svärfar på Lidingö.  Han skulle bli skjutsad till Arlanda av sin dotter.

Sami och jag åkte vidare till Rosersberg för 16 & 3 års kalas. Oliver fick ett par riktiga hockeyskridskor av oss och Stephanie fick dom 3 böckerna hon ville ha.
Där serverades goda tårtor och kaffe.

Vi började våran hemfärd vid 3 tiden.

Terese skulle äta middag hos sin pappa så hon kommer väl hem snart.

I morgon ska pappa på ny röntgen så det kommer bli några jobbiga dagar innan svaret kommer.

Veckan som kommer ska jag tillbringa i tvättstugan varvat med julklappsköp.

Nu ska jag snart kolla på Wallander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0