Ny underbar vecka.........

Ännu en dag närmare jul. I dag hade Terese inte någon praktik eftersom hon var tvungen att göra ett musikprov i skolan.
Sami och Carro har i allafall varit på jobbet respektive praktiken.

Jag tog en promenad med hunden och mötte Terese när hon slutade. Hon åt lite lunch sen gick vi till Skärholmen. Vi gick upp till morfar och häsade på. Det var ju inte meningen att mamma och pappa skulle dit i dag eftersom pappa hade sin röntgen, men dom dök upp ändå. När vi kom så var morfars systerson och fru där. 

Det kändes som det var öppet hus, men det såg ut som morfar tyckte det var kul och det är ju huvudsaken.

Efter en stund gick vi och handlade och på vägen hem fick vi sällskap med en av våra grannar så vi fick en trevlig pratstund.

Jag har en så länge tvättat 3 maskiner, det blev så mycket så jag satte på bastun och ställde in en torkställning där så det torkar fortare.

Carro kom hem en snabbis och åt innan hon drog iväg på sin träning. Terese har också åkt iväg på träning.

Just nu sitter jag och väntar på att Sami ska komma hem från jobbet.

 Nu ska jag springa ner och fixa tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0