Nu är det nära...

I dag har jag bara suttit hemma och tagit det lugnt. Ja  jag har ju varit på promenad med hunden men annars har det inte hänt så mycket.

Jag hade planerat att ta moppen till Skhlm så jag kunde köpa lite julklappar, men det var så halt och jag orkade inte gå dit.

Sami jobbar ju sista dagen på fredag sen har han semester i 2 veckor.
 
Carro ringde för en stund sedan och talade om att hon hade fått fullt med bajs på hela sig, hon skulle fixa nåt med nån backventil och den "sprack". Hon har ett mysigt jobb.........

Terese är på sin praktik, hon skickade ett mms tll mig förut för att visa sina nya skyddsskor som hon hade fått av sin chef.  Han är så himla snäll.

Om en stund är det dags att börja med maten och sen ta en promenad till med lilla vovven. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0