Lucia dagen i dag

Först vill jag börja med att gratulera min vän J som har namnsdag idag, Grattis!

Gårdagen då, jo vi kollade på Idol finalen.Det var ju helt klart rätt person som vann. Han är ju jättebra Kevin.

I dag så ska Terese ha massor med folk här som ska äta tacos så min uppgift lär ju vara att stå och skära grönsaker och steka köttfärs.
Jag har hunnit dammsuga av lite här redan.

Min svärmor ringde för en stund sen och talade om att dom skulle komma förbi en snabbis och lämna julklappar till tjejerna.

Sami ska förmodligen gå över till grannen och fixa klart elen så han kan basta nån gång.

Carro har "flyttat" hemifrån, hon och Jonas är hundvakt i en månad,  det ska bli spännande att se hur det går.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Hoppas alla får en underbar Lucia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0