Gott slut och Gott Nytt År!

Först vill jag börja med att Gratulera Ulrika som fyller 40 år idag! GRATTIS GRATTIS!

I går skrev jag inget tiden räckte inte till riktigt. Vi hade storstädning här hemma sen var vi och handlade maten som vi skulla ha i dag. Vi var ju inte ensamna i affären direkt, det kändes som det var väldigt mycket folk köerna var skapliga.

På dagen i dag har jag stått och fixat maten, det var mycket hackande och skärande. Mamma och pappa kom klockan 3. Maten var verkligen till belåtenhet. Till förrät var det Lax och räkcoctail och varmrätt Oxfilé provencale. Eftersom pappa går på cellgifter är det ett lotteri vad gäller hans smak. Men även i dag tyckte han att det var jättegott.
Jippi jag lyckades igen.

När mamma och pappa åkte hem gick Sami och jag en runda med hunden så hon klarar sig till efter 12 slaget. Hon är inte rädd men lite harig.

Terese firar in nyåret med kompisar, det gör även Carro. Hon och Jonas skulle visst ha fest.

Nu sitter Sami och kollar på James Bond och dricker öl. Jag är trött och vill gå och lägga mig, men det får jag inte göra för honom för vi ska gå ut till 12.

På fredag ska jag ringa till Direktmöbler och kolla om dom har kvar soffan vi har bestämt oss för, finns den kvar hyr vi ett släp och åker dit på en gång och hämtar den. HOPPAS HOPPAS vill ha den nu.

Nu ska jag lägga mig på soffan och försöka sova en stund.

Nu vill jag bara önska ALLA ett Gott slut på 2008 och ett Gott Nytt År 2009!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sari

gott nytt 2009 vill jag börja med.

Tack för att du tittar in till mig/oss då o då.Det uppskattar jag.

Det verkar som om ni haft en fin Nyår:o)))Det hade vi med.Hemma o tog det lugnt....skönt

Kram sari

2009-01-01 @ 12:03:50
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: Ylva

Gott nytt år!!

2009-01-01 @ 15:51:50
URL: http://wingren.blogg.se/
Postat av: susanne

Gott nytt år tjejen

Kram Susanne m bihang

2009-01-01 @ 18:41:13
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0