Vardagen igång som vanligt

I morse hade inte jag någon lust att gå upp när klockan ringde så jag låg kvar och somnade om, vaknade när mamma ringde halv 9.

Mamma och pappa har varit här och lånat våran spolplatta. Pappa behövde tvätta sin bil. Mamma och jag tog en promenad med hunden under tiden.

I dag kom IKEA katalogen med posten, det är alltid lika roligt så den ska jag lusläsa om en stund.

Vi har börjat kolla lite på en ny soffa, jag är så himla trött på våran skinngrupp.Jag vill ha en tygsoffa med divan. Det finns en på MIO som vi har kollat på, vi ska åka till Direktmöbler nån dag för dom har en som är likadan som på MIO. Vi ska jämföra priserna lite.


Så här ser den ut som jag vill ha.

Nu ska jag kolla på höjdhoppet och se hur det går för Stefan Holm, senare ska Johan Wissman springa så jag har lite att göra framför tv'n idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0