Vad har hänt i dag då...

I dag orkade jag inte heller gå upp när klockan ringde kl.06, fick säga till Sami på skarpen 06.30 att han skulle gå upp. Terese är duktig än så länge och har kommit iväg till skolan som hon ska. Carro sov inte hemma inatt men hon ringde när hon var på väg till skolan.

I natt sover hon hos sin pappa.

Mamma ringde som vanligt i morse och talade om att bokhyllan dom beställt kommer redan i morgon istället för om 3 veckor. Jag åkte till dom för att hjälpa till att lägga ut den gamla bokhyllan på blocket.

Hjälpte även till att plocka ut allt som var i den, ska dit i morgon också och plocka in allt i den nya.

Annars har jag kollat på OS idag med, måste ju säga att vilken kille han är Bolt jösses vad han springer.

Sami sitter och jobbar hemma nu har gjort det sen vi käkade middag, vet inte hur länge han ska hålla på.

Jag ska snart lägga mig och kolla klart på Sverige-Frankrike i fotboll.

Zita har blivit medlem på www.mypetbook.se . Hon måste ju ha en egen sida eftersom vi är så dåliga på att uppdatera hennes hemsida.



Med den här bilden vann hon en utställning på nätet som "Sötaste Valp" hon var ca 10 veckor där, vägde ungefär 6-7 kilo.

Här är hon snart 5 år och väger ca 45 kilo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0