Sol, regn, varmt & kallt......

Nu börjar den här semesterperioden för Sami ta slut. Dom här två veckorna har det varit sol, regn, varmt och kallt ute.

Vi har fördrivit dagarna med att titta på OS och kvällarna med att spela Rock Band. I dag på förmiddagen kom Jullan förbi hit på en fika, alltid lika trevligt.

Tyvärr gick det inte så bra för våran granne på OS i natt i brottningen. Synd synd synd.

Nu sitter Carro och väntar på att klockan ska gå så hon och Sami kan börja åka mot Arlanda, dom ska hämta J som har varit på Kreta en vecka. Just nu är planet 1 timme försenat men snart måste dom nog börja åka med tanke på trafiken.

Lite senare i kväll närmare bestämt 22.53 ska han hämta Terese på Centralen. Snart är allt som vanligt igen. Skolan börjar på måndag för båda tjejerna. Sami börjar jobba och jag får väl börja ta hand om huset.

Vi har en hund som fäller väldigt mycket hår just nu, det ligger hår precis överallt i stora klasar. Det känns meningslöst att dammsuga när det är lika mycket hår 10 minuter senare.

Nej nu ska jag skicka iväg dom mot stora flygplatsen, jag fixar maten så den är klar när min älskade man kommer tillbaka. Jag är så snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0