Snart är helgen slut

I går morse åkte Terese på träningsläger med simningen till Fagersta.Jag pratade med henne på kvällen och dom hade det bra och kul.

I går på dagen kollade vi lite på OS gick en promenad med hunden och åkte till Max och handlade middag.

Vid 17 tiden började vi spela Rock Band och vi spelade till klockan 12 på natten. Det är ett jätteroligt spel, jag håller mig till basen och lyckades få 100% på 2 olika låtar. Musiken till spelet är kanon. Sami spelar trummor, han börjar bli riktigt bra.

Just nu kollar jag på OS simningen och Sami tvättar sin motorcykel. Han ska åka på den sen och hämta Carro. När hon kommer hem lär det bli spelande hela kvällen.

Sista semester veckan börjar för Sami nu, vad vi ska hitta på vet jag inte. På lördag 16/8 ska vi i allafall på bröllop, det ska bli jättekul.

Nej nu ska Zita få en liten promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0