Oj vad det regnar

Nu har det regnat lite väl mycket tycker jag. Här har det kommit mer en 55 mm på ett dygn.

Pappa och Sami ska ju åka mer till pappas jobb och kolla lite värden på min bil innan besiktningen men nu blir det till att vänta för Essingeleden är tydligen avstängd. En lastbil har rivit ner skyltarna över vägen vi Stora Essingen, och det är ju dit dom ska.

I går kom brorsan,Jana och Oliver hit för att gratulera Sami(han fyller 34 år i morgon) han fick 2 stycken glasunderlägg med ledljus i som ändrar färg när man ställer glaset på. Jättesnygga var dom.

Jag sitter just nu och väntar på att VC ska ringa upp mig, jag måste få några andra värktabletter, dom jag fick senast för jag riktigt jobbiga biverkningar av. Jag blir helt yr och illamående av dom.


Nu har jag pratat med en sköterska på VC, hon var ju rolig. Hon undrade om jag hade några andra värktabletter att taistället förr dom jag mår illa av........ hade jag haft det hade jag ju tagit dom.

Läkaren ska i allafall ringa upp mig på torsdag morgon, och så sa hon att jag inte skulle ta nån mer tablett. Mmmm
jättekul jag kommer ju vara jätteglad och uppåt i morgon på Sami's födelsedag.

Vi åkte och hämtade Terese fören stund sedan så nu är hon hemma igen. Hon åker ju på simläger på lördag och kommer hem nästa torsdag. Dom ska till Fagersta.

Jag ska snart åka och handla grejer så jag kan baka en tårta tills i morgon.


Kommentarer
Postat av: Ylva

GRATTIS SAMI!!

2008-08-06 @ 08:32:35
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0