Lördagkväll med ROCK BAND

Just nu sitter Sami, Lars och Andreas och spelar Rock Band, Andreas spelar trummor på EASY........ fan vad han klagar. Han är ju helt klart bättre som hockeymålvakt än som trummis. Han var inte så himla bra på gitarr heller där var det också easy för på medium kommer det en till färg, han har ju brutit lillfingrarna så då kan han inte spela hahahahahahaha.

Andreas: Jag tycker fortfarande om dig fast du tyckte att jag var en galen trummis!

Annars i dag har det inte hänt så mycket, jag har tvättat och torkar kläder, lakan och handdukar i min nya torktumlare.

I morgon ska Sami ut på jobb så jag får väl tillbringa min dag i tvättstugan med att sortera all tvätt, det är ju en hel del nu.

Carro ska få hjälpa mig att lägga in en film när dom sitter och spelar.

Nu har J kommit så nu är det en AIKare, 3 Hammarbyare och 2 Djurgårdare här så man vet inte hur den här kvällen slutar.
Hunden har gått ner och lagt sig hon tycker att vi skriker och spelar för mycket här uppe.



Kommentarer
Postat av: Andreas

Galen är bara förnamnet

Va ju livräd för att få pinnen i skallen

2008-08-24 @ 12:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0