Kväll samma dag.............

Nu äntligen har vi kommit hem efter en händelserik dag. Flytten gick utan problem. Mamma och jag packade upp allt i köket, badrum,linneskåp och kläder.

Jag sa till brorsan och hans fru  att jag inte tänker svara om dom ringer, risken är ju att dom inte hittar nåt.

Men vilket hus, det var kanonfint, tomten var helt perfekt. Det var ju faktiskt så att man blev lite sugen på att leta efter en egen fristående villa med lite större tomt.

Maten som mamma hade fixat var som vanligt jättegod.

Direkt när vi kom hem hoppade jag in i duschen sen bar det av upp till grannarna på en liten kräft/räk skiva. Jag har inte ätit kräftor på 10 år. Det var väldigt kul och gott.

Carro är på tatueringsmässan och Terese är i Kungsträdgården på NRJ.

Snart ska jag försöka ta mig in till min säng med min värkande kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0