I dag fyller min man 34 år!

I dag är det ingen vanlig dag för det är Sami's födelsedag!!!!! Han blir 34 år.

Just nu är han på bilprovningen med min bil.

Carro är i Eskilstuna med sin bästa kompis, dom skulle tydligen på Parken Zoo. Hoppas dom har kul och slipper regn.
Här börjar det mulna på ordentligt så regnet kommer nog snart.

Min svärmor skulle komma hit direkt efter jobbet och så sover hon här inatt. Mamma, pappa och morfar kommer runt 13 tiden.

Terese har varit snäll och dammsugit där nere, sen tog Sami övervåningen medans jag fixade tårtan.

Om det är skapligt väder i morgon ska Sami och Robban ut och åka hoj, dom ska "smiska" grus.  Jag misstänker att dom kommer att vara ute och köra hela dagen.

Jag ska försöka få tag i en akuttid på VC åt Terese så dom får kolla upp hennes knä, hon har fortfarande ont i det och hon ska ju på läger på lördag.

Min läkare ska ringa mig i morgon bitti eftersom dom nya värktabletterna inte funkar.

Nej nu är det snart dags att börja duka fram.

Kanske skriver mer i kväll.

Ylva: Sami hälsar och tackar!

Kommentarer
Postat av: susanne

Du får gratta din man så mycket från din vän! Hoppas allt är bra, jag kommer snart ha en liten semester så då MÅSTE vi träffas.... Ja ja jag vet att det var jag som körde ihop det sist, men men det var då, nu är det nu...

Kram Din vän

2008-08-06 @ 21:44:51
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0