Fortfarande regn och snart läggdags

Dagen i dag har varit jättetrevlig. Sami's syster och 2 av hennes barn har ju varit här. Vi har haft det väldigt mysigt hela dagen. Synd bara att det har regnat hela tiden annars hade vi ju kunnat gå till parken med tjejerna, men men det får vi göra nästa gång.

Middagen blev som vanligt jättegod.

Carro kom hem och åt lite, tog med sig sin dator och la sig i sängen ett tag. Det såg ut som hon verkligen behövde det efter en så TUNG natt.....kommer ihåg hur det var när man själv va i den åldern.

Tack Petra för att du tog hand om min dotter!!!!!

Nu är hon lite piggare tror jag i alla fall för hon har gått på bio.

I morgon ska hon jobba på Söderstadion. HEJA BAJEN!

Sami skjutsar just nu hem sin syster och 2 trötta barn till Lidingö.

Jag har kollat lite på tv och väntar på att Terese ska logga in på msn så jag får höra hur hon har haft det idag.

Snart ska jag lägga mig och sova man blir trött av att vara social.

Ha en fortsatt trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0