Sammanfattning av helgen

En liten sammanfattning av helgen:
Sami sov hela lördagen, han började bli människa vid 20 tiden på kvällen. Jag putsade fönster och städade köket.


Söndagen:
Jag vaknade av att Sami kokade kaffe kl 9, det var länge sedan han gick upp så tidigt en helg men å andra sidan så sov han ju 16 timmar under lördagen.

Terese meckade med moppen och bytte tändstift mm. Sami bytte koppling på Ducatin.
Carro solade en stund.

Vid 14 tiden kom vi till Robban och Maria för att fira deras son Arvid som fyllde 2 år. Där blev det fika, jättegod tårta och lite senare blev det korvgrillning. Vi hade det väldigt trevligt i det fina vädret.

På vägen hem stannade vi på MAX och handlade med oss mat hem.

I dag måndag:
Om en liten stund kommer Ulla över till mig, hon flyr sin lägenhet som är under renovering. Så i dag har jag sällskap här hemma hela dagen. Vi kommer att ta en långpromenad med hunden sen ska vi bara njuta i solen med en kopp kaffe.

Terese är i skolan och Carro är på praktiken.

image24

Carro och jag i solen på kalaset igår.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Men hallå!! Ni kan väl titta in i kameran!
:-) Y

2008-04-21 @ 13:54:50
Postat av: susanne

syn att ni inte titta framåt.....

2008-04-21 @ 23:23:33
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0