Torsdag!

Ytterligare en ny dag. I går kom min äldsta dotter C hit och hälsade på en stund hon skulle lämna pengar till sin syster som hon var skyldig henne. Det var kul att träffa henne igen.
I går hade jag sån jä..la värk så jag mådde illa. Nu är det lite bättre.

I morgon kommer min svärmor hit efter jobbet, hon ska sova här tills på lördag för S ska hjälpa henne att köra in husvagnen för vinterförvaring för J jobbar.
Det ska bli kul att ha henne här en natt.

På lördag eftermiddag ska vi ju på min farbrors 50 års kalas.

På söndag ska vi till Lidingö på fika hos min svägerska, hennes äldsta dotter S fyller 11 år nästa vecka så det blir lite kalas.

Vi hörs senare. Ha det så bra.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0