Söndag!

Ojdå, det har redan blivit söndag. Vad har hänt sedan i fredags då?  Jo jag var och mötte svärmor i Skärholmen annars hade hon inte hittat hit. Vi fikade och satt och snackade lite, S kom hem från jobbet och T kom hem från skolan. Jag gjorde i ordning middag vi åt. Efter maten åkte S och svärmor hem till henne i Sigtuna och hämtade hennes nycklar till husvagnen som hon glömt hemma.

I går skjutsade jag T till centrum hon skulle åka någonstans med konfirmationsgruppen, passade på att gå upp till mamma och pappa och hämta kortet till min farbrors 50 års kalas.

Vi (jag, S, svärmor och hunden) åkte ut till Sköndal för att köra in husvagnen och där blev vi stående i spöregn vi blev blöta ända in på bara skinnet. Det tog en himla tid innan vi kunde köra in svärmors vagn och när det väl var gjort så skulle dom ha styrelsemöte. Den föreningens styrelsemöten är bara en stor lekstuga, kommer ihåg hur det var när S satt som ordförande.
Vi kunde efter mycket om och men åka hem och då var klockan 14.45. S hade fått så jä.la ont i nacken av regnet och blåsten som var så han la sig en stund.

Vi kom till slut i väg till 50 års kalaset, då hade det i allafall slutat regna.
Jag träffade min "plast"farmor oj va gammal hon hade blivit men den kanske inte är så konstigt hon blir ju 80 år i december.

När maten väl serverades var det väldigt trevligt, lite tal och sånger.

Nu har S åkt iväg med Ducatin, han är numera handledare till sin jobbarkompis som ska ta MC kort.

Nu får det vara nog.
Ha det så bra  så hörs vi senare.

Kommentarer
Postat av: Karolina o Felicia

Hej!
Härligt att du har ett HOPE halsband :-)
Tack för att du hjälper till att bidra till våra sjuka barns bästa :-)
Kram

2007-09-30 @ 22:00:39
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0