Onsdag!

Jaha, då är det onsdag. I dag skjutsade jag som vanligt T till skolan, passade på att handla samtidigt så har man det gjort.
I dag händer det nog inte så himla mycket vad jag vet. Ska sätta igång en tvättmaskin, gå ut med hunden.

Ska nog ta och fortsätta läsa Liza Marklunds Livstid, än så länge är den väldigt bra. Jag gillar Liza´s böcker, man kommer ju in i dom på en gång. Vissa böcker är ju så sega i början så man nästan tröttnar.

Gå in på www.barncancerfonden.se  och beställ HOPE halsbandet. Jag älskar det, jag har aldrig gillat silver med det här har fått mig att ändra inställning.

Ha en bra dag och sköt om er.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna Karin

Tack!
Ja vi hoppas att den här röntgen ska visa fina friska bilder!*håller tummarna så de vitnar*
Ja visst är HOPE- halsbandet fint!
HA en fin vecka!

2007-09-26 @ 17:00:56
URL: http://timpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0