Nu har jag skaffat en blogg.......

Hallå världen!
Då har jag också skaffat mig en blogg, tydligen är man aldrig för gammal.
Vad ska man skriva om då. Kanske en liten presentation.
39 år, gift, 2 döttrar 17och 14 år. Långtidssjukskriven pga fibromyalgi.
Min 17 åriga (18 i mars) dotter bor hos sin pappa sedan 1 år tillbaka hon går 2 året på gymnasiet och ska bli bergsprängare.
Min 14 åring (15 i nov) bor hos mig, går i 8 an, vill bli mekaniker.

Jag har varit sjukskriven sedan sep -99, har ständig värk och har förhöjda rema prover.

I familjen finns det en hund en "liten" blandras mellan Golden Retriver & New Foundland, helt underbar hund som blir 4 år i oktober.

Nu får det räcka för den här gången.
Ha en underbar dag alla trevliga människor.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: KAROLINE

välkommen till bloggvärlden!

2007-09-19 @ 09:57:22
URL: http://www.thatshot.blogg.se
Postat av: karin

hej hej, välkommen! tänker bli en trogen läsare här ;)

2007-09-19 @ 09:58:10
URL: http://khurre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0