Fredag!

Skjutsade T till skolan, åkte vidare och handlade. Ska lite senare i dag göra en ost & skink paj till mamma och pappa så dom har nåt att äta när dom kommer hem från Mallorca i morgon.
Det blev ingen städning i går, jag hade så jä..a ont. Vi får ta det i helgen istället.
I dag slipper jag hämta T från skolan för hon har idrott sista lektionen och slutar nere på IP så hon går hem.

Jag har beställt och fått mitt HOPE halsband nu, det är så fint. Man köper det via www.barncancerfonden.se
 HOPE-halsbandet är designat av Karma

Det känns skönt att iallafall kunna bidra lite till forskningen.

Ja just det när ni ändå är här och läser kan ni ju gå in och kolla på hundens/familjens hemsida:
http://hem.bredband.net/kemppinen/

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, kanske blir lite mer i eftermiddag annars får ni ha en trevlig helg.
Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Tack för inlägget!
Ja visst är halsbandet fint. Det är så många som bär dem nu o det känns bra. Alla borde ha ett eget HOPE halsband el hur?!!
Ha en skön helg!
önskar
Anna

2007-09-21 @ 11:21:40
URL: http://timpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0