Tisdag!

God middag!

I dag jag redan hunnit med en hel del, jag har betalat räkningarna och varit och handlat. Jag har även plockat i och ur diskmaskinen. Inget kul men tyvärr nödvändigt.

I går åkte jag och mannen till mamma och pappa och fikade, mamma lockade mannen via msn att hon hade bakat äppelkaka så då blev det fart på "gubben".
Vi hjälpte pappa att lyfta in vinterdäcken i bilen så han slapp bära, han ska byta däck idag.

Den här veckan är det höstlov i skolan så Terese är hemma nu. Hon kanske ska åka till sin pappa någon gång i veckan.
I dag är det ju en sån där tråk tisdag när mannen slutar 18.00.

Nu ska jag ta och göra lite nytta.
Vi hörs.
Kram på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0