Tisdag!

I dag är Terese hemma från skolan, hon har haft jätteont i revbenen inatt så hon har knappt sovit nåt. Vi får väl se vad läkaren säger i morgon.

Jag tror att jag håller på att få ryggskott. Jag har så jävla ont i ryggslutet på precis samma ställe som i julas när det smällde till. Kanske får ta och hoppa in i bastun en stund i kväll och se om det kanske hjälper, annars är det bara till att ringa naprapaten så får han knäcka lite.

Vi har i allafall varit och handlat idag, måste nog snart ha en moppe med släpkärra på för att få plats med matkassarna.
I kväll blir det hemlagad potatismos och korv.

Jag gillar den här tiden på året när det finns mandariner (clementiner) i butiken det är så himla gott, kan nog äta hur många som helst.

Mannen slutar som vanligt 18.00 idag så jag behöver inte stressa med maten. Jag ska kolla på Sjunde himlen med Terese.

Kolla på filmen i det tidigare inlägget, så fruktansvärt hemskt.

Ha det så bra och sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0