Onsdag!

Hallå!

Måste börja med att berätta hur kul T tycker det är att praoa på AVA MC, när hon vaknar på mornarna är hon  så sprudlande glad, hon kvittrar och lyser hela hon. Tänk om hon kunde vara så glad när hon ska till skolan.

I går blev det lite övertid för hon tvättade en HD när jag kom för att hämta henne.

I dag har jag varit hos läkaren, ska dit i morgon igen för att fixa papper till FK.

Efter läkaren var jag och gjorde en synundersökning, det är ju några år sedan och jag behöver läsglasögen.
Mina glasögon som jag har och inte använder är skitfula, jag beställde nya nu. Man fick 2 par för priset av ett så jag hittade faktiskt 2 som var riktigt snygga. Det skulle ta mellan 1-2 veckor innan dom är klara.

Ikväll ska vi titta på Sverige matchen på tv.

Skata och kolla igenom posten nu, vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Karolina o Felicia

Hej!
Men du jag kan skicka Felicia på bussen till dig!
Haha!
Hoppas allt e bra!
Kram

2007-10-17 @ 23:04:01
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Hälsa Terese från Niklas på ava mc! Hon skötte sig riktigt bra! Kul med bloggar :D

2007-11-15 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0