Måndag morgon!

Då får vi ta och skriva en liten sammanfattning eftersom jag inte har skrivit nåt sen i torsdags.

Vad har hänt då???

Jag var en sväng hos mamma och pappa i fredags annars hände det väl inte så mycket, kollade på Idol.

I lördags hade vi gårdsstädning här, jag blev lite orolig att det hade hänt familjen G något för dom var inte med på samlingen men det visade sig att dom hade försovit sig så dom kom ut lite senare. Det var skönt för då kunde jag stå och hänga på min kratta  plus att jag hade en vettig person att prata med. Vi tog en promenad med hunden jag J och S.

Åkte lite senare och hämtade Terese i centrum hon hade varit på Ekerö med konfirmationen.
Jag åkte till mamma och pappa och fikade, morfar var där också. Jag lämnade dom två sista Beck filmerna så dom har något bra att kolla på.

I går gjorde vi inte så himla mycket, hjälpte en granne och såga ner ett träd, fikade hos dom. Vi gjorde ett litet ryck här också, krattade ihop löven på baksidan och plockade ihop utemöblerna.

Den här veckan är det höstlov för Terese men eftersom hon var hemma nästan hela veckan så blir det mycket pluggande här hemma.

Nu ska jag kolla klart på nyhetsmorgon.
Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0