Fredag!

Ja då har jag varit hos socionomen då, det var ju också en rolig människa. Vilka frågor man ska svara på, tex vad mina föräldrar har för alkoholvanor men hallå vad fan har det med min värk att göra..............

Annars gav det inte så himla mycket. Vi får väl se när jag får träffa läkaren.

I morgon fyller min "bebis" 15 år.

Hon åker ju på konfirmationsläger i morgon så vi får ha kalas själva. På söndag åker mamma och pappa på kryssning och firar 40 årig bröllopsdag, hoppas dom får en underbar resa. Dom har ju i allafall en kanonmysig hytt.

Nu ska jag ringa grannen och kolla om hon vill följa med på en promenad med hunden.

Skriver kanske mer lite senare.
Ha det så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0