Torsdag eftermiddag!

Ok, idag har jag varit på rehabmöte med yrkesvägledaren från ARC och en av cheferna på Myrorna i Skärholmen.
Den tjejen Mia hon verkar vara jätte trevlig och snäll.

Jag ska arbetsträna där 2 timmar om dagen i 10 dagar med start 7/1-08. Det blir nog bra......

Efter det mötet så åkte jag till mamma och pappa.

Pappa pratade med läkaren om cellgifterna, han ska träffa nån läkare den 18 dec. Cellgifterna skulle tydligen komma igång en eller ett par veckor efter det. Vi får väl se när det blir av.

Jag såg idag hur jävla om han har, pappa skulle sträcka sig och trycka på en knapp på skrivaren och det gjorde ont han vek sig dubbelt. Det känns inte bra. Stackars min älskade pappa.

I kväll skjutsar jag nog Terese till träningen eftersom det är "sommar" värme ute. Sami får hämta henne.

Nu ska jag göra ingenting en stund.


Passa på att kolla in hundens hemsida:

http://web.comhem.se/kemppinen/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0