Tisdag!

Jaha ytterligare en tisdag då.

Tog moppen och åkte till centrum och handlade, fick lite släpp på bakhjulet när jag åkte in på våran väg. Det hände inte så mycket men lite klantigt att köra där det är massa grus.

Satte igång och gjorde en limpdeg, ska bli intressant å smaka på limpan  det är nämligen 2 flasker Porter(öl) i degen. Just nu står den på jäsning i kylen och ska stå där i 5 timmar!!!!!!
Talar om i morgon om den blev god.

Nu är i allafall julklapparna inslagna och klara.

På lördag kommer Sami´s pappa till Sverige. Han kommer med båten så Sami åker och hämtar honom och så åker dom till hans syster på Lidingö. Jag stannar hemma med hunden eftersom 95% av samtalen kommer att vara på finska. Sami träffar ju inte sin pappa så ofta då tycker jag att det är bättre att dom får ses och prata finska och inte behöva sitta å översätta åt mig.
Nu är ju svärfar bara här några timmar över dagen han åker ju med båten hem samma dag.

I morgon ska jag äntligen få träffa läkaren på Alfta Rehab Center.

I morgon får även pappa reda på när han ska börja med cellgifterna.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas de går bra för både dig och din pappa. =) Hälsa alla. =) Kram

2007-12-04 @ 15:52:37
URL: http://milansmamma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Va glad jag blir. =) Ja vi hade ju tänkt fara ner till sthlm nu i sommras men de vart aldrig av, de kom saker imellan. Men nu i sommar lr i vår kanske vi kan ta oss iväg. =)Så vi kan svänga förbi en stund. Måste fixa sig med boende osv också. Men sånt de får man ta då. =)

Jaså, men de kan ju inte kännas så kul precis att veta att han inte kan fortsätta leva. vet ni hur lång tid han har på sig så att säga? Känns ju dumt att fråga, men fråga man inte, får man inget veta. Om du inte vill svara så gör de inget, jag förstår isf.

Nja just nu är de väl inte så bra, jag har fått en infektion i min piercing i läppen och jag kan inte ta ut den heller för de har vuxit igen bakom där pluppen/brickan sitter. Så jag måste till en läkare/doktor i morgon och fråga om dom kan hjälpa mig. För de gör så jävla ont. De såg ut som om jag hade fått en käftsmäll lr nått igår. Men nu har de blivit bättre, nu ser de bara ut som om jag har en snus inlagt. Och väldigt irriterat runt om.
Och så vakna Milan för ett tag sen och vägra sova. Men ska försöka få han att somna om igen nu, lr jag ska lägga mig jag me. Ska bara rengöra läppen osv. Hoppas du/ni sover gott. Kramar

2007-12-05 @ 00:57:57
URL: http://milansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0