Söndag snart kväll!

En liten sammanfattning av helgen då.........
Sami var ju och träffade sin pappa och hans sambo Lisa igår. Dom var hemma hos Samis syster och hennes familj på Lidingö, dom hade haft jättetrevligt.

Nu fick vi besked om att hans syster med sambo och 3 barn kommer att fira julafton hos oss, det kommer att bli riktigt kul.

Carro kom hit på förmiddagen idag och har varit här hela dagen. Jag mår SÅ BRA när hon är här. Vi gick på två promenader med hunden hon och jag. Mysigt.

Det är så skönt när hon är här. Mamma älskar sin stora "bebis".

Tjejernas pappa skjutsade hem Terese och hämtade Carro.

Hoppas du kommer tillbaka snart.

Nu håller jag på och försöker hjälpa Terese med lite läxor.

Om en liten stund ska vi hoppa in i bastun.

I morgon ska jag på läkarbesök med Terese.

JAG ÄLSKAR ER CARRO OCH TERESE!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0