Onsdag!

I dag har jag inte gjort speciellt mycket, gick ner till Vårby och handlade efter det gick jag långpromenaden med hunden. Det är ju svinkallt ute. Jag måste nog köpa ett nytt headset till min mobil för höger snäcka har pajat det låter jättelite från den, inte bra jag vill ju lyssna på musik när jag går med hunden och då vill jag höra i båda öronen.

Nu har vi fått mer info om pappas behandling. Den 2:a januari ska han göra ny röntgen sen ska han tydligen få cellgifter runt den 8 jan. Han får ta dubbel dos av det långtidsvärkande morfinet nu på morgonen och kvällen.
Skulle det vara så att han får över 38 graders feber efter cellgifterna måste han åka in direkt till sjukhuset för att få antibiotika.

Jag hoppas att Sami slutar 16.30 som han ska göra i dag för vi måste åka i väg och köpa julgranen annars får vi ha den tråkiga plastgranen och det vill inte jag. När vi nu ska ha främmande från söndag till tisdag då vill jag att det ska vara ordentligt, det ska lukta gran.

Vi måste även handla det sista av julmaten, fast den kanske Terese och jag kan gå och handla i morgon förmiddag. Hon ska vara hemma från skolan i morgon eftersom hon ska på sin gammelfarmors begravning, hennes pappa hämtar henne vid 12.30, vid 17 tiden ska dom tydligen ut och äta någonstans men jag vet inte om hon ska med det återstår att se.

Jag har beställt en julklapp till Terese på nätet och den skulle skickas i dag så jag hoppas att jag kan hämta den i morgon eller på fredag, det kanske även går på lördag eftersom posten skulle delas ut även då. Vi får se.

Nej nu ska jag göra ingenting ett tag till, ganska skönt faktiskt kan varmt rekomendera det.

Kram på er som ska ha en kram.


Kommentarer
Postat av: camilla

Tack för ditt fina inlägg.Känner så med dig vet exakt vilket helvete du och din familj nu genomlider.2 veckor innan mamma somnade för gott trodde läkarna i Lund att mamma skulle leva ett par år till med hjälp av behandling i intervaller.Men ack va fel dom fick tyvärr.Ska hoppas för din pappa.Du vet oavsett måste man behålla sitt hopp..Kämpa på o du får gärna skriva av dig till mig om du känner för det.
Önskar er en god jul..
Kram Camilla

2007-12-20 @ 00:19:54
URL: http://www.123minsida.se/camme7
Postat av: Anneli

Hoppas på det bästa för din pappa. =) Hälsa så gott från oss alla här uppe!

Näe jag märker då de att de inte är så kul. :( Han har fortfarande ingen apptit som är nått. Men han har inte spytt någe som tur är sen igår förmiddag. Men därimot Affe har legat i säng hela dan bortsätt från då har har vart på toa. Så han har nog inte så mycke i magen just nu kan jag tänka mig. Allt han får i sig, som vätska är det ända men de kommer bara upp. :(

Kramar

2007-12-20 @ 00:32:57
URL: http://milansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0