Onsdag kväll!

Jaha då var det onsdag igen, vad har hänt i dag då????

Jag gick ner till Vårby och handlade idag, jag har ju blivit lite bortskämd med moppen och det är så himla tungt är dra matvagnen. Jag får så ont.

Jag har pratat med min älskade "stora" tjej flera gånger i telefon och med sms, det har varit dagen ljuspunkt.

Mitt på dagen i dag gick jag som vanligt den långa rundan med hunden, det var lite småkyligt ute.

Med posten idag fick jag en rolig överraskning, jag kommer att få lite extra pengar in på kontot den 21/12. Det är semesterlöneutbetalning för premielön verksamhetsåren 98-06, och jag jobbade ju 98-99 så dom pengarna är verkligen välkomna.

På eftermiddagen gick jag och mötte Terese när hon slutade skolan för dagen.

Torsdag morgon kl 8.00 ska hon vara i kyrkan och kolla på Luciafirande med skolan.

Jag började skriva det här inlägget i går onsdag med det gick inte att posta så jag fick ta och skriva om det nu på morgonen(torsdag)

I dag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på förutom promenad med hunden som vanligt.

Nej du ska jag kolla lite på Luciafirande på tv.

Älskar er Carro & Terese.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0