Måndag morgon!

Helgen är över för den här gången. Vad har hänt då? Ja inte så mycket.

I dag kulle jag ju ha börjat arbetsträna på Myrorna men det blev inget, rehab stället skulle ringa mig senast fredag eftermiddag om en ny plats men jag hörde inget. Jag har ju inte ens fått träffa läkaren ännu, det ska jag ju göra innan det är dax att arbetsträna. Vi får väll se om dom hör av sig idag eller inte.

Jag fick höra förra veckan att en av mina kompisars mormor är jättesjuk och kommer förmodligen inte att leva året ut. Hennes morfar är också sjuk. Jätte tråkigt tycker jag för dom är så himla gulliga.

I dag ärTerese hemma från skolan för hon har sån mensvärk att hon mår illa. Jag ska ta och ringa ungdomsmottagningen och kolla om det finns något att göra.

Snart kommer pappa att få sina cellgifter, hoppas verkligen att han slipper må dåligt av dom.

Nu ska jag kolla lite på nyhetsmorgon och bättra på allmänbildningen lite.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0