Lilla julafton

I dag ska vi hem till mamma och pappa och fira lilla julafton tillsammans med morfar, brorsan och hans familj.
Det kommer att bli riktigt kul.

Min svägerska och hennes familj kommer hit i dag, dom är förmodligen här när vi kommer hem i kväll.

Jag tvättade hunden för en stund sedan så nu luktar hon gott och är ren & fin.

I går städade vi hela dagen, jag tror  att våran torktumlare håller på att lägga av så det blir nog till att köpa en ny efter jul.

Pappa har skit ont, morfinet hjälper ju inte som det ska. Han ska tillbaka till sjukhuset den andra januari.

Nu ska jag platta Terese hår sen är det dags att klä på sig lite anständiga kläder.

Carro sitter och spelar  tv-spel.
God Jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0