Julafton!

Ja då är det julafton, vi åt frukost tillsammans HELA familjen idag. Tjejerna ville ha en varsin julklapp på morgonen som dom alltid fick när dom var små. Så fick det bli dom fick en varsin nyckel, Carros hade DIF`S logga och Terese hade HAMMARBYS logga på.

Nu är tjejerna hos sin farmor och äter grötlunch sen kommer dom tillbaka hit.

Min svägerska ringde precis och talade om att två av hennes barn hade blivit kräksjuka inatt så det var ju en himla tur att dom inte kom hit igår som det var planerat.

Grannen kom hit och frågade om vi kunde vara tomte åt hans barnbarn så jag lovade att Carro skulle vara det när hon kommer hem.

Sami känner sig lite smårisig, han börjar nog bli förkyld, knaprar ipren och alvedon. Nu sitter han och kollar på Asterix.

Jag ska snart börja skala potatis och duka bordet så det är klart när vi ska äta.
Carro har varit här i två dagar nu riktigt kul.

GOD JUL!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: micha på väg från droger och kriminalitetm

nu ska jag börja blogga i gen hoppas du får en riktit bra jul....
tack för dinna komentarer i bloggen hittils :)

mvh

michel

2007-12-24 @ 13:49:52
URL: http://www.michellobban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0