Hjälpande hand mm

Idag skjutsade vi mamma och pappa till vårdcentralen för pappa skulle ha sin spruta, han har så fruktansvärt ont.
Medans han var hos sköterskan var vi och kollade på mobil till Terese, skjutsade hem mamma och pappa.

Vi åkte vidare till Siba och kollade på mobil där, vi hittade en SonyEricson K550i, hon får ett Snackis abonemang som kostar 100:-/mån och för dom pengarna får du ringa eller smsa i 500 eller 600 minuter kommer inte ihåg exakt. Hon blev nöjd i allafall det är ju huvudsaken och ringer hon för mer så får hon betala själv.

Sami köpte en ny web kamera till till sin dator så nu är han också nöjd och glad.

I morgon jobbar han dom har inventering på firman och nu är det ju moppeväder så jag kanske åker till kurvan och kollar om det finns nåt roligt på rean.

Nu har ju alla fått nåt som dom vill ha utom jag och jag vill ha en ny soffa, men det lär ju aldrig ske....................
Jag SKA ha min nya soffa innan jag fyller 40 år.

I går kom det en familj och köpte gymmet så nu är det ganska tomt i Carros rum, men vi gjorde en bra affär i allafall, vi köpte gymmet för 1500:-och sålde det för 1900:- inte helt fel.

Jag hoppas att pappa mår så pass bra att dom kan komma hit på nyårsafton, morfar ska komma också, förrätten har jag redan bestämt men varmrätten är fortfarande ett frågetecken. Jag kommer nog på nåt snart.

Nu ska jag kolla igenom all reklam som kom med posten.

Kram så länge. Terese nya mobil.

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej Anette!
Kul att ni mår bra i alla fall.. Ser att din pappa har det tufft nu, låter tufft för alla er... Här är det bra, skall jobba natt nu så då slipper man dessa tidiga mornar igen..
Kram Susanne

2007-12-28 @ 16:11:02
URL: http://wwwseq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0