Gardasil mm

Måndag igår, vad hände då?????
Jo jag var på ungdomsmottagningen med Terese och det gick bra. Åkte hem och tog min långpromenad med hunden.
Åkte och hämtade Terese i skolan och sen drog vi vidare till OKQ8 och tankade.

Tog en till promenad med hunden, fixade middag. Sami skulle jobba över nån timme så jag skjutsade Terese till Bredäng. Dom hade Luciasim så det var tävling.
Alla skulle simma 25 meter fritt, Terese vann sitt heat och gick till  A final. Priset hon vann var 5-6 center godisar.

Efter tävlingen hade dom lite julklappsutdelning till tränare och ledare, så hon fick ett till paket det var en paradis ask.

I dag har jag pratat med min läkare om Gardasil till Carro och Terese han tyckte att det var jättebra och skrev ut recept till båda tjejerna så jag ska åka och hämta ut det snart så dom kan börja med vaccinationen så fort som möjligt.

I eftermiddag ska jag på möte i skolan sen lite senare ska jag åka med Terese till den gamla simklubben så tränaren kan skriva på övergångspappren. Det börjar bli dags nu annars får hon ju inte vara med på tävlingarna utanför Mälarhöjdens SS.

I dag har jag jävligt ont, hoppas det blir bättre snart.

Hoppas ni alla får en bra dag.
Kram till er! 

Kommentarer
Postat av: carro

ttaaccckkkk mamma!

2007-12-11 @ 21:28:26
URL: http://qwinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0