Fredag igen!

Vilket tråkigt väder, det både regnar och  blåser.

Jag gick min runda med hunden och jag kan tala om att jag var blöt in på kroppen när jag kom hem. Vid en tunnel som vi gick igenom fick vi en ordentlig dusch. Tydligen var det en mindre sjö ovanför, lastbilen som körde igenom den pölen och drog upp en riktig "tsunami" våg så nu lär det ta ett tag innan min dunjacka torkar.

Skickade ett sms till Sami att han ska ringa mig innan han åker hem för i dag får faktiskt han handla. Jag har ju ingen jacka......haha
Så jag hoppas att han kommer ihåg att ringa.

Eventuellt måste han jobba hela helgen, lite tråkigt eftersom hans pappa kommer men det är ju inte mycket att göra. 

Ja och ikväll är det Idolfinal, hoppas verkligen att Marie vinner. Jag börjar tröttna på Amandas röst, tänk dig att lyssna på en hel skiva med den rösten då har man garanterat tinnitus.

Ja det återstår att se vem som vinner.

Terese ska kanske till sin pappa i helgen.

Nej nu ska jag kolla på tv en stund.

Krama varandra. Trevlig helg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0