Påkörd

I fredags på väg till jobbet blev jag påkörd bakifrån. Jag ser i backspegeln först hur en Audi kör tvärs över alla filer sen hör jag hur det skrapar och kollar till vänster, där åker en Volvo som skrapar hela sidan i räcket och jag hann tänka "vilken jävla idiot". Då säger det bara pang i min bil, jag blir påkörd bakifrån och snurrar två varv frontar med mitträcket innan bilen åker bakåt längs räcket med fronten mot körriktningen. Jag ringer 112 uppger att jag blivit påkörd talar om att det är på E4/E20 Södertäljevägen 100 meter innan Västberga norrgående!!!!! Operatören frågar då efter en mer exakt adress.....
All räddnings personal kommer, bilen bärgas och jag liftar med farbror blå till Sami's jobb i Västberga.

Åker upp till vc och kollar det är bara muskulära skador. 

Nu väntar jag på att få hämta en hyrbil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0