Då gör vi om det

Jag skrev ett långt inlägg tidigare men det var bara rubriken som kom med, allt annat försvann.
 
Mamma och jag var ju 1 vecka på Mallorca i maj, vädret var inte på våran sida den här gången men vi hade det mysigt och åt god mat. Vi hann med marknaden 2 gånger och många långa promenader blev det.
 
Jag har fortfarande inget jobb, men har varit på ganska många intervjuver och väntar på svar.
 
Efter vi kom hem från Mallorca lyckades jag få bihåleinflammation för första gången i mitt liv, det var ingen lek.
 
I går köpte jag en ny bil, en Volvo V50 !!!!
 
Den är sååååå fin.
 
Sami har haft semester i 4 veckor nu och börjar jobba igen på måndag. Terese och Carro har jobbat hela sommaren.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0