Jobbjobbjobb mera jobb

Det sista tiden har det varit jobb 6 dagar i veckan, jätteroligt men herregud vad trött jag är när jag kommer hem!

Helgen som var var jag ledig 2 dagar på raken för första gången på 6 vecka!!

På lördagen passade vi på att åka och fika hos svärmor, vi fick även middag där, skönt att slippa laga mat för en gångs skull.

Söndagen åkte vi och fikade hos mamma, jag har så dåligt samvete eftersom jag träffade mamma nästan varje dag förut och nu blir det nästan aldrig....:(

Jobbet går jättebra, det är så kul att jobba med Carro, den här veckan jobbar jag 8-14 Carro 14-18-30 fredag jobbar vi tillsammans 8-19.30!

Om två veckor är det 1års och 20 års kalas hemma! Tiden har gått så fort!!!

Snart måste jag vara beträdd att kliva av tunnelbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0