Nu är det jobbigt.........

I dag åkte jag med mamma och handlade och hämtade hennes mobil som varit på lagning. Jag passade som vanligt på att fika där när vi kom tillbaka.

Under tiden vi fikade ringde läkaren från ASIH och sa att hon skulle komma över en stund. Hon berättade att pappas blodvärde var helt ok men att dom andra proverna inte var så bra.

Jag gick samtidigt som henne och då sa hon till mig att proverna var oroväckande dåliga och att livet hänger på en skör tråd just nu. Så med andra ord suger det riktigt ordentligt just nu.

Eventuellt kommer Carro hem i morgon och tvättar lite, ska bli så skönt att träffa henne igen och få lite sällskap.

Sami jobbar över idag, han har så himla mycket att göra just nu.

Mina kära grannar kom ner precis och "pallade" lite äpplen hos oss. Vi har så mycket äpplen så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med allt.

Nu ska jag börja fixa middagen, i dag blir det pannbiff kokt potatis och brunsås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0