Handla med mamma

Min hosta sitter fortfarande kvar, pratade med VC tidigare idag och sköterskan sa att det var en hedlig bonnförkylning. Hostan som är nu är mer som rethosta slemmet är nästan helt borta så om ett par dagar är jag nog "frisk".

I går när Terese var ledig från skolan så åkte vi till mamma och pappa och fikade. Terese visade sin morfar sitt svetsarbete. Han blev ganska imponerad av henne.

I dag på förmiddagen ringde pappas läkare, han hade granskat röntgenbilderna som togs på sjukhuset i måndags. Resultatet var att pappa har haft en grym spridning, nya metastaser i nacken och så var det nån kota som kraschat i ryggen.Han är VÄLDIGT skör just nu och kan tydligen lätt bryta sig.


Terese skickade ett sms till mig på dagen i dag och talade om att hon hade fått 15/15 rätt på ett prov!!!!
JÄTTE BRA ÄR DU!!!!!!!!

Nu har lilla fröken åkt i väg för att träna simmarna i hennes gamla klubb.

Carro är nog på väg hem från jobbet skulle jag tro.

När Sami och jag har ätit middag ska vi åka och hämta mamma och att hjälpa henne med handlingen. Sen ska vi hjälpa dom att bära bort deras badkar eftersom dom (pappa) har fått en duschstol.

På lördag-söndag ska vi vara barnvakt åt brorsans 2 barn Oliver och Fanny.

Nu är det dags att ställa maten på bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0