Nya veckan börjar med värk......

Jaha då var det måndag igen. Jag vaknade vid 2 tiden inatt av att jag hade sån fruktansvärd magknip, låg vaken i 4 timmar innan jag kunde somna om.

Just nu har jag så jävla ont i kroppen, har mailat "jobbet" att jag inte kan komma på mötet i dag klockan 2.

Annars då, jo i lördags åkte vi till morfar eftersom brorsan med barn skulle dit och visa upp lilla valpen River.
Han var så söt, som brorsan sa "ett marsvin med längre ben"......

Vi passade på allihopa att handla med morfar sen gick vi upp till honom och fikade.

På eftermiddagen skjutsade vi in Daniel till cityterminalen eftersom han skulle åka hem.

Carro och Micke skulle på varsin maskerad

Micke var Paul Standley, riktigt snygg var han.

Nu är Sami och Carro på sina jobb, Terese är i skolan. Jag ska gå en liten runda med hunden sen ska jag försöka sova en stund.


Kommentarer
Postat av: JohannaMariaMs

Jobbigt med värk =( Hoppas att det känns bättre nu?

KRAM

2009-11-02 @ 20:33:45
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0